Bruno schreefColonWaarom meet je niet eerst gewoon je accu en je laadspanning. Desnoods ook even meten op onzichtbare verbruikers.
Meten is weten...
Yep, maar ik krijg hier toch regelmatig mensen waar ze in de "echte" garage ook gewoon een nieuwe batterij gestoken hebben zonder eerst eens iets te meten???
Blijkbaar is dat de standaardprocedure in de meeste garage's!
Bij onze buurman was zijn multiriem van zijn Mitsubishi Carisma op 5 jaar tijd al 2 keer gebroken??? en toen hij v/d garage kwam rammelde er iets.
Ongelooflijk hoe zo'n klojo's kunnen blijven bestaan en als ik nu lees dat ze zelfs een riempje niet kunnen aanspannen in de "echte" garage stel ik mij toch ook weer deze vaag!





