



Tot aan mijn huis had ik er 2,7 km mee gereden. (berekend via routeplanner) Als de pomp nog maar op 2 punten vast zit en/of dat de distributieriem ook geperforeerd is door een boutje of ander stukje metaal, lijkt het me verstandiger dat ik hem laat verschepen op een autoaumbulance.







Foto is inderdaad gemaakt rechtsachter naast het motornummer, achter het expansievat nadat ik het rooster eruit heb gehaald.
Sander schreefColonHet gat is een extra montagepunt op de cilinderkop. wat rechts boven de inlaat zit. Dat is in dit geval ongebruikt.




Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.