door RemcovanKuilenburg » vr dec 28, 2012 3:25 pm
Kabels lopen van voor naar achter door de kap. Op de scharnierpunten kan je hem stellen. En te strak krijg je hem echt echt echt niet dicht. Ik ben ook aan het klooien geweest toen ik mijn auto kocht. Pas wel op met losdraaien van het span gedeelte. Boutje breekt gemakkelijk af. Mijn voorganger was dit al gelukt.
MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011
Lid van MG Car Club UK.