

Bruce schreefColonBruno, heb je mijn mailtje ontvangen, ik heb je een foto van het windscherm gestuurd, met een omschrijving van de montage van de site waar ik de foto gevonden heb. Daar staat in dat het scherm zonder gaten boren kan worden gemonteerd. Vandaar dat ik dacht dat hij aan de kap vast zat...






Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.