Carl schreefColonOp Antwerp Classic Car is trouwens ooit in een toespraak de F vermeld als een van de beste investeringen die je kon doen als je heel veel tijd hebt.
Het is net de beurs, misschien nu het moment om in te stappen en er een paar op de plank leggen.



