door maarten » zo mei 12, 2013 7:12 pm
Klopt was het ook als je de uitlaten ziet zie je dat deze z'on 10 cm naar achter zijn geschoten.
De enige schade die ik zelf had was mijn jas die had schroeiplekken van de gordelspanners, en een wat bleek gezicht van de talkpoeder in airbags.
Toen ik uitgestapt was, kwamen er na een tijdje fietsers voorbij en die vroegen of de chauffeur al naar het ziekenhuis was, ik zei: de chauffeur staat hier
Ik heb dezelfde uitvoering van de MGF meteen opnieuw besteld, alleen de mistlampen en de radarverklikker (die heb ik helaas niet meer terug vond) zijn ingeruild op airco en cruise control). De spoiler heb ik omgezet naar de huidige auto.
MG-F 2001 steptronic 70.000 km, British racing green, Alpaca Oxford leder, full-wood pack, chrome pack, airco, cruise control, windscherm, CD-wisselaar, spoiler
mods: daytone uitlaat; Air Filter - Vader; Door Lock Pins; Heater Control; Knobs; Seat Belt Escutcher; Speaker & Tweeter Trim Ring Polished; nieuwe matten; thin washer kit; houten stuurwiel, koelwatersensor, all rvs fasteners; electric bonnet release,rvs coolingpipes,
to do: carkit