Remlichten werken niet meer
  • Avatar gebruiker
    vanspeed
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 237
    GeregistreerdCOLON ma okt 19, 2009 9:10 pm
    WoonplaatsCOLON Hoogblokland

    Re: Remlichten werken niet meer

    door vanspeed » wo jul 25, 2012 11:51 pm

    Rave cd zegt het volgende; :wink:

    Afbeelding
    1998 mgf vvc
    fase 1: modificaties: AP big brake kit,16" multispokes (75th Anniversary) wheels,MGTF conversion,chrome sidevents
    fase 2: K&N cold air filter,52mm TB,4-2-1 manifold,D-cat,scorpion twin dual exhaust
    car audio: alpine cda-9853R

    fase 3: DVA k06 kit, omega forged pistons, a Sander-head, piper vernier pulleys, EMS-4 bluetooth ecu, auto teknix road elise airbox, D1 oilcatch tank,315cc bosch ev6 injectors

    Mg ZR yellow
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Remlichten werken niet meer

    door RemcovanKuilenburg » do jul 26, 2012 12:45 am

    Koffer met de sleutel open alarm NIET af. Er zit een micro switch die vaak niet tof is.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    Frankiefrank
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 78
    GeregistreerdCOLON za jul 07, 2012 11:41 pm
    WoonplaatsCOLON Zevenaar

    Re: Remlichten werken niet meer

    door Frankiefrank » zo jul 29, 2012 12:36 am

    Nou we zijn tot de conclusie gekomen dat het remlicht helemaal niet meer werkt.
    Aansluiting zit nu helemaal goed, echter branden doet hij niet meer. Kortsluiting veroorzaken ook niet meer. :wink:

    Nu dus opzoek naar een nieuw 3de remlicht, op internet zie ik snel prijzen van 60 euro voorbij springen? Iemand die het eventueel nog goedkoper heeft gezien?

    Ander goed nieuws, mijn achterruit is gisteren vervangen, wauw wat een verschil, glashelder zoals het hoort. Schijnt dat er hiervoor tentmateriaal was gebruikt. :whistle)
    De auto verdient wel iets meer dan tentmateriaal dus er zit weer een orgineel achterruitje in. :wink:

    Ondertussen ook de dopjes voor de binnenspiegel en 2 dashboard dopjes binnen gekregen. Ik ben al aardig op weg om de auto in orginele staat te brengen.

    Nog op mijn lijstje.

    - 3de remlicht
    - weerstandje ventilator stand 1. (Hier ga ik denk ik wel jullie hulp bij nodig hebben. :oops: )
    - Nieuw dopje voor sigaretten aansteker. Ik ben dan wel geen roker maar het sigaretje op het dopje is er flink afgesleten.
    - Nieuwe embleempjes voor voor en achter. (Besteld via Ebay.)
    - Veel rijden met het dak open als dat er dit jaar nog in zit. :wink:

    Vind het toch ook wel erg leuk om zulke kleine dingetjes weer goed in orde te maken!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten