door gille » zo jul 01, 2012 3:55 pm
doe maar,maar eerst ff bellen zodat je zeker niet voor niets opgereden komt.
alhoewel...met een F rij je nooit voor niets,wel altijd voor de Fun.
mg f Trophy 160 2001 83.000km.
emgeeke voor als het nat mag zijn.
ford C max voor het winkelen