door bertus » zo aug 07, 2005 5:19 pm
Nog niet opgelost!!
De auto heeft nu een 2-tal weken binnengestaan. En geen enkele keer is het alarm afgegaan!!! na de 2 weken weer naar buiten en jawel hoor al na de 2e nacht komen we s'ochtend buiten en het lampje v/h alarm staat weer vrolijk constant te branden..
Volumetrische sensor is niet aangesloten, zitten er nog meerdere sensoren in die een storing kunnen geven ivm. temperatuurschommelingen oid. Zou de alarm ECU of hoe je dat ding ook noemt last kunnen hebben van vocht oid.
Ik hoor het graag, alvast bedankt.
groeten,