johnnl schreefColonHoeveel gastanken kunnen er wel niet in zo'n auto
Eentje in de reservewielbak, vier in de kofferbak, 2 op de achterbank, eentje op de bijrijderstoel, en uhm..



Demor schreefColon Das 1 op 14,8........... tegenwoordig zijn andere auto niet zo verrekte veel zuiniger meer vanwege de emissie eisen.


TF 135 Elegance / Midget

dat scheelt (@Demor: ik hoop dat je geen songtesten schrijft


Demor schreefColondat scheelt (@Demor: ik hoop dat je geen songtesten schrijft
![]()
Jawel, daar ligt het juist aan he, je schrijfd zoalz je wild dad ze hed uidspreek'n.
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.