Er lekt wel wat vloeistof weg aan de achterkant, maar het is nergens echt enorm nat (voor zover ik kon zien). De auto wordt zo opgehaald door Garage Hingst; zal jullie mijn ervaring met hun in het forum zetten.
Heb hem weer terug en hij rijdt als een trein De slave cilinder was inderdaad aan het lekken en er was sprake van wat roestvorming; er is een nieuwe ingezet. Ben heel blij met (de service van) Garage Hingst en wil het forum graag bedanken voor alle tips!