Waarom een Landrover pakking er op en niet gewoon een payen pakking? Is een stuk minder rompslomp en net zo goed of zelfs beter.
Heb je een handleiding waar alles in staat? Aantrek momenten, aantrek volgorde?
Heb je je krukas vast gezet op het juiste punt? Zorg je er voor als je dit niet hebt dat je zuigers niet bewegen? Hierdoor kan je gezeur met je liners krijgen.
Heb je gemeten of je liners nog op de juiste hoogte liggen?
Vervang je gelijk je waterpomp, spanrol en distibutie riem nu het toch open ligt?





