probleem met koplamp
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    Re: probleem met koplamp

    door MGF_TV » vr mei 11, 2012 7:58 pm

    RemcovanKuilenburg schreefColonDaar zijn meerdere mensen al meerdere keren mee bezig geweest. Elke keer liep het uit tot niets. Iedereen roept dat hij het kan maar in werkelijkheid gaat het niet.

    Weet ik Remco, ik was een van hen. En we dachten dat het process opdampen was. Volgens die kerel werkt dat idd niet met alle plastics. 'sputteriing' zou wel gaan.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten