zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door ttdesign6 » vr mei 18, 2012 11:43 am

    Het is een eind rijden, maar ik ga er waarschijnlijk gewoon bij zijn thumbsup
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door Luc » vr mei 18, 2012 5:59 pm

    - Luc
    - Rick (ov)
    - Stephen H
    - Bruno
    - OVI (ov)
    - Gydotron
    - Tom (ov)
    - Stephen (ov)
    -mrcarribean
    - ...
  • Avatar gebruiker
    Maxime
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 91
    GeregistreerdCOLON vr jun 25, 2010 11:54 pm
    WoonplaatsCOLON Hofstade-Zemst

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door Maxime » vr mei 18, 2012 7:21 pm

    Als de ZS tegen dan de baan op mag, zal ik er ook bij zijn! :wink:
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door Luc » ma mei 21, 2012 8:14 am

    zoals de titel van het topic aangeeft, waordt het geen Scheldelandroute, maar een route doorheen de Antwerpse haven.

    de vernieuwde Scheldelandroute is meer een tocht van dorpskern naar dorpskern, bijkomend is de bewegwijzering op veel plaatsen ontbrekend.
    MAR ... na wat gemail en uitgeprobeer hebben we een meer dan volwaardig alternatief gevonden. Bedankt Carl.

    het wordt dus een 140 km lange rit/vlucht door de haven van Antwerpen.
    Van Brasschaat naar linkeroever tot in het verdronken land van Saefting met stop in Nederland, om dan via de Waaslandtunnel 't stad en de dokken in te duiken om terug te rijden naar Pfaff-city.
    140 km lijken veel maar je moet behoorlijk (af)remmen om dit niet in 2 uur af te haspelen. Er zitten namelijk heel veel zeer vlotte (snelle) kilometerstroken in, waar je op zondag geen kat (buiten een Poolse trucker) tegenkomt.

    Concreet:
    Afspraak tussen 10u30 en 11u op de parking van de McDonalds in Merksem, Bredabaan 984 (ze serveren ontbijt vanaf 10u30)
    vertrek : om 11u ter plekke
    middagstop : "in het zicht de Schelde" te Paal (NL) http://www.inhetzichtderschelde.nl/
    aankomst tussen 4 en 5 aan de Mac in Merksem (grens Brasschaat).

    wie walkie-talkie heeft, brengt die best mee.

    Nogmaals bedankt carl voor het aanbieden van dit alternatief. Hopelijk kan je zelf meerijden.

    Het lijstje:
    - Luc
    - Stephen H
    - Bruno
    - mrcarribean
    - OVI (ov)
    - Gydotron
    - Tom (ov)
    - Stephen (ov)
    - Rick (ov)
    - Maxime (indien ZS road legal)
    - ...
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door Andros » ma mei 21, 2012 10:50 am

    - Luc
    - Stephen H
    - Bruno
    - mrcarribean
    - OVI (ov)
    - Gydotron
    - Tom (ov)
    - Stephen (ov)
    - Rick (ov)
    - Maxime (indien ZS road legal)
    - Andros
    - ...

    Antwerpse haven, da's om de hoek en bekend terrein. Ik rij mee :D
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    Maxime
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 91
    GeregistreerdCOLON vr jun 25, 2010 11:54 pm
    WoonplaatsCOLON Hofstade-Zemst

    zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door Maxime » wo mei 23, 2012 7:16 am

    Oei, dan mag 'ie niet op Z-platen staan! :(

    (NL)
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door Carl » do mei 24, 2012 5:37 pm

    Ik kan helaas niet mee, maar als er iets met walkies moet geregeld worden kan ik misschien nog wel iets betekenen.
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Sergiosios
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 267
    GeregistreerdCOLON vr mei 13, 2011 7:45 pm
    WoonplaatsCOLON Heerlen

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door Sergiosios » di mei 29, 2012 10:00 pm

    - Luc
    - Stephen H
    - Bruno
    - mrcarribean
    - OVI (ov)
    - Gydotron
    - Tom (ov)
    - Stephen (ov)
    - Rick (ov)
    - Maxime (indien ZS road legal)
    - Andros
    - Sergio (ov)

    Leuk zo'n havenroute! Walkies heb ik, nu hopen dat het cabrio weer wordt :mrgreen:
    MGF 1.8mpi 1997 BRG 1997™
    Far from factory standard
  • Avatar gebruiker
    JohanQ
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 61
    GeregistreerdCOLON di sep 22, 2009 9:55 pm
    WoonplaatsCOLON Eindhoven

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door JohanQ » do mei 31, 2012 10:39 pm

    Wil me bij deze ook ook aanmelden voor deze mooie rit.
    Zeg er wel bij dat het nog niet 100% kan zeggen of ik het haal thumbsup.
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door ttdesign6 » za jun 09, 2012 10:23 am

    Erg jammer, maar gezien de gezondheid van mijn opa ben ik dit jaar aanwezig bij het familie etentje. Balen is het wel, ik had deze rit graag gereden :?

    - Luc
    - Stephen H
    - Bruno
    - mrcarribean
    - OVI (ov)
    - Gydotron
    - Stephen (ov)
    - Rick (ov)
    - Maxime (indien ZS road legal)
    - Andros
    - Sergio (ov)
    - Johan Q ( OV)
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door Luc » ma jun 11, 2012 8:47 am

    Even herhalen voor de liefhebbers.
    Concreet:
    Afspraak tussen 10u30 en 11u op de parking van de McDonalds in Merksem, Bredabaan 984 (ze serveren ontbijt vanaf 10u30)
    vertrek : om 11u ter plekke
    middagstop : "in het zicht de Schelde" te Paal (NL) http://www.inhetzichtderschelde.nl/
    aankomst tussen 4 en 5 aan de Mac in Merksem (grens Brasschaat).

    wie walkie-talkie heeft, brengt die best mee.

    - Luc
    - Stephen H
    - Bruno
    - mrcarribean
    - OVI (ov)
    - Gydotron
    - Stephen (ov)
    - Rick (ov)
    - Maxime (indien ZS road legal)
    - Andros
    - Sergio (ov)
    - Johan Q ( OV)

    kunnen de OV's hun deelname even bevestigen, ik zou grag donderdag wat stoeltjes reserveren voor de middagstop.
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door ovi » ma jun 11, 2012 11:26 am

    Ik laat zo vlug mogelijk iets weten!
    Zaterdag naar een BBQ maar dat was in de namiddag dacht ik dus dan zijn we op tijd in ons bedje! thumbsup
  • Sergiosios
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 267
    GeregistreerdCOLON vr mei 13, 2011 7:45 pm
    WoonplaatsCOLON Heerlen

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door Sergiosios » ma jun 11, 2012 7:07 pm

    Ik kom a.s. zondag, heb zaterdag avond wel een concert in Keulen.
    Gewoon wat esspresso's :}}} en engerie blikjes achterover en kan volle touren genieten van deze rit. Zondag word al lekker warm weer voorspeld met een beetje kans op regen. (H)

    Wie wilt vanuit het zuiden van limburg ter hoogte van Maasmechelen samen richting Merksem rijden?
    Ik neem ook walkies mee (3KM bereik).
    Moet ik mijn bij rijder ook aanmelden?
    MGF 1.8mpi 1997 BRG 1997™
    Far from factory standard
  • Sergiosios
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 267
    GeregistreerdCOLON vr mei 13, 2011 7:45 pm
    WoonplaatsCOLON Heerlen

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door Sergiosios » ma jun 11, 2012 7:08 pm

    - Luc
    - Stephen H
    - Bruno
    - mrcarribean
    - OVI (ov)
    - Gydotron
    - Stephen (ov)
    - Rick (ov)
    - Maxime (indien ZS road legal)
    - Andros
    - Sergio
    - Johan Q ( OV)
    MGF 1.8mpi 1997 BRG 1997™
    Far from factory standard
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: zondag 17 juni 2012 Scheldelandroute => HAVENROUTE !!!!

    door Rick » di jun 12, 2012 7:42 pm

    - Luc
    - Stephen H
    - Bruno
    - mrcarribean
    - OVI (ov)
    - Gydotron
    - Stephen (ov)
    - Rick
    - Maxime (indien ZS road legal)
    - Andros
    - Sergio
    - Johan Q ( OV)
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten