door Bruno » do apr 05, 2012 12:34 am
Je doet het meer om de hobby. Daarenboven is vermogen niet alles, de totaal ervaring wordt ook gegenereerd door ophanging, betere remmerij, stroevere ophangingsbussen, geluid, en een betere versnellingsbak o.a.. Al deze dingen samen maken van je F een topwagen, die snel aanvoelt en het ook is, de meerwaarde echter zit hem dus niet alleen in de soepelheid, maar ook in het feit dat je met je wagen op dat moment op alle vlakken overklast t.o.v. de standaard F. Dit maakt het modificeren leuk, maar kost uiteraard veel geld, omdat niet enkel het vermogen wordt aangepakt. Dat vermogen alleen maakt de F dus niet ongeloofelijk veel sneller in normale condities. Eens je echter alles aanpakt, wordt de wagen dat plots wel. We bedoelen met sneller op dat moment niet alleen meer de eenvoudige sprintjes, maar de snelheid die de wagen aankan in alle condities, en dan wordt het leuk en wordt de uitgave plots wel een uitgave die het waard is gespendeerd te worden.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer