





ErikB schreefColon- ErikB
Gisteren nog gaan proefrijden en nog enkele aanpassingen gedaan. 't Rijdt vlotjes en er is behoorlijk wat te zien, voor zij die graag aan sight seeing doen.

Luc schreefColonPS ik was op weg naar SpaItalia.







Bruno schreefColonHeel misschien kom ik niet met de F, maar komen we met iets anders...
Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.