door Carl » za jul 07, 2012 3:25 pm
Accu loskoppelen is helemaal niet erg, integendeel.
Ik heb mijn gestalde F`s altijd los van de spanning.
Net nog eentje na een jaar aangekoppeld en startte van de eerste keer, zonder de batterij te moeten herladen.
Als je de batterij aangesloten laat is het na 3 weken al afgelopen.
Het is wel zo dat de ECU bepaalde instellingen verliest, maar naar`t schijnt heeft die die na een ritje weer allemaal mooi opgeslagen.
Uiteraard ga je het meeste problemen hebben met het herprogrammeren van je autoradio, maar dat is absoluut facultatief.
MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
todo: genoeg voor de volgende jaren .
Save nature ! Drive a GREEN car!