Moeilijk te zien op dat fotootje maar het ziet er heel goed uit en jij bent tevreden dus zal het wel goed zijn.



ErikB schreefColonIets groter terug te vinden in onze gallery.


. ( ondanks alle goede tips
)Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.