door Marcel Smeets » za maart 17, 2012 9:39 pm
gisteren twee nieuwe voorbanden laten monteren, ik heb toch die 215 40 16 genomen .
daarna meteen even gaan testen op de duitse autobaan natuurlijk ( kan een hoop geld schelen wat een boete betreft)
wat div. forumleden zeiden over spoorvorming en met twee handen het stuur vast houden met deze banden.
niks van te merken met 185 op de teller. ik vond het prima rijden zo.
ook heb ik mijn MGF laten uitlijnen en hier op het forum zijn nogal verschillende meningen over de uitlijnwaarden en aanpassingen bij verschillende hoogte van het veersysteem.
nou als je ergens gaat met een uitgebreide moderne uitlijnbrug dan wordt de hoogte gemeten en deze berekend dan gewoon de juiste uitlijnwaarde deze past de computer dan automatisch aan.
heb je de auto op een hoogte staan welke jij hebt bepaald dan is er niks aan de hand, wel je MGF als je hem wilt bijpompen steeds weer op deze zelfde hoogte pompen dan hoef je niet opnieuw te laten uitlijnen.
ik zal proberen een foto van het uitlijnrapport te plaatsen in deze topic.
Marcel Smeets MGF MKII 2001 Land Rover freelander 4WD MG ZR 105 geel
Mgf MKII 2001 solar red, leder zwart interieur, airco, MGF 16" VSpoke velgen, ap 4 pot remmen,Geplaatst: wo jan 25, 2012 4:19 pm velgen met 215 / 40 rondom,hardtop,radio/cd/navi rvs jan speet uitlaat
52mm trottle met kn filter,lederenbekleding hardtop,heldere achterlichten,
middenconsole in kleur van auto ,middentunnel rood leder,