

Bruno schreefColonLangs de andere kant, rooster en logo's lijken wel te zijn ge-photoshopt.






ttdesign6 schreefColonNou...![]()


Coen schreefColonBeide zijn natuurlijk onwijs lelijk maar dan heb ik toch nog echt liever dat mijn vriendin in een nette roze MGF rijdt dan in die sjonnie bak.



ErikB schreefColonTJA ...
Altijd leuk een gereserveerde motor

.:bert:. schreefColonZo ééntje dan: http://nl.kapaza.be/limburg/mg-mgf-61741720.htm ?
In de shredder ermee 

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.