door D.B.C. » do nov 24, 2011 7:56 pm
Als je er 2 tweeters bij gaat plaatsen moet je wel een scheidingsfilter erbij plaatsen, om de hoge tonen door de tweeters te hebben en de mid/lage door de grotere boxen, anders klinkt het erg raar en niet mooi zuiver.
Het beste is om een compo set aan te schaffen met 2 tweeters en 2 mid/sub boxen, want de originele speakers zijn allround en klinken niet mooi als je ze gebruikt voor mid/bas(laag)
Ik heb zelf JBL P6560C en ben er zeer tevreden over.
Zoiezo als je egt een geluidsverbetering wilt dan moet je het speelgoed speakerdraad vervangen voor minimaal 2,5 mm2 draad en er een versterker tussen plaatsen, maar het is en blijft een auto en super mooi geluid krijg je niet egt in een cabrio.
Cheers
Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.