door D.B.C. » ma okt 17, 2011 4:35 pm
Ik heb de rolbeugels en de de audio-installatie er uit gehaald (incl. Speakers), de luchtinlaten zijn er ook af.
Morgen het verwisselen van mn velgen, het verwisselen van mn gasklep en luchtfilter, het verwisselen van mn achterlichten en het plaatsen van de originele luchtinlaten.
Wie wat bewaart heeft wat!
Ik zou alleen met de taxateur mn middenconsole en eventueel mn uitlaat moeten regelen, maar de rest heeft geen nadelige gevolgen voor mn dagwaarde en hij stijgt er niet genoeg van om ze te laten zitten.
Reken maar uit:
Luchtinlaten met scoops = ?60,-
Achterlichten = 65,-
Luchtfilter = 110,-
gasklephuis = 100,-
rolbeugels = 225,-
velgen = 250,-
banden = 300,-
audio-installatie = radio = 300,-
= speakers = 180,-
= versterker = 120,-
In totaal meer dan 1100 euro aan spullen als ik het zou moeten vervangen, wat in de dagwaarde dat bedrag niet zal halen, omdat het meeste particulier is aangeschaft en dus geen bon heb.
Ik heb natuurlijk de pookknop effe verwisseld en de alloy gordel geleiders er af gehaald.
Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.