door Rene » wo jun 15, 2005 9:49 pm
Dank jullie allemaal voor de reacties,
probleem is dus de wet
Ik kan niet aan de plaat gaan knippen want als het niks wordt moet ik nieuwe platen bestellen en krijg ik er een 1 op te staan
Alsik ooit eens ergens een sticker kan laten maken risceer ik het nog wel eens
Dus voorlopig blijft hij weer origineel (op de schroeven en bouten na dan)
Heb vandaag trouwens de fantastische trip van Dapne gereden. Dag 1 tenminste en toen over de snelweg terug. Eeen echte aanrader voor doorrijders. Sorry voor de of topic ik ga even naar de juiste plek
Rene
MG TF 135, Anthracite (zwart metalic), carbon-insite
enne,.... standaard, ...... origineel.........oem !!!