Boot lid grille
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

door Zjagoewar » wo jun 15, 2005 12:03 am

Wat is het doel van zulk gaas??? Ik denk dat zulk gaas dient om steentjes en klein ongedierte uit je radiator te houden en niet kippen en struisvogels. :lol: Dit wil zeggen dat als je een echt kippengaas neemt en het origineel dat ik weinig verschil zie... :lol:
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » wo jun 15, 2005 12:10 am

:lol: :lol:
    Als je alles natuurlijk dicht maakt, oogt het mooier en is het zeker geen kippengaas. Je moet ergens de middenweg vinden tussen ideale flow karakteristieken en de schoonheid van het te plaatsen spul.
    Voor mij en onze F zijn de originele goed genoeg: 't moet functioneel zijn en geen styling object.

BTW,
    Al enkele jaren denk ik eraan om eens in een zotte bui op de grill vooraan MGF te zetten. 'k Heb het er ooit al eens met Bruno overgehad, maar misschien is het wel te.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    CONTACTCOLON

door Zjagoewar » wo jun 15, 2005 12:16 am

Moest je er TF inzetten dan zou het er pas over zijn! :lol: :lol: :lol:
    Iig ga je een mooi resultaat bekomen als je een iets dichtere gaas neemt.
    ErikB
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » wo jun 15, 2005 12:22 am

Jep, dat is absoluut waar. Met de standaard kan het zijn dat het meer op vuiligheid lijkt dan dat het leesbaar is.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » wo jun 15, 2005 10:53 am

Het heeft bij mij ook functie want m'n motor-bay ligt altijd vol met ingewaaide dennenaalden.
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » wo jun 15, 2005 6:20 pm

Hoe, dat was jij toch, die zijn F in een kampeertent parkeerde ? :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » wo jun 15, 2005 7:31 pm

Ja, maar thuis heb ik geen plek voor de tent en het waait zo onder de carport, dus..... :wink:
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    CONTACTCOLON

door Zjagoewar » wo jun 15, 2005 11:42 pm

Je kan er ook een panty over trekken maar ik denk niet dat zulk gaas de oplossing is.... :lol: :lol: :lol: :lol: