door ttdesign6 » zo dec 18, 2011 6:23 pm
Ik heb eens even een vraag. Aangezien ik vrijwel zeker een HGF zal hebben heb ik op het moment 2 opties.
1. De HGF laten herstellen. Daarbij bedenk ik me wel dat de motor al heel wat kilometers erop heeft zitten, bijna 174.000km.
2. Een nieuwe motor erin zetten.
Het zijn allemaal wat radicale ideeen, maar aangezien hij nu toch even stil zal staan en niet veel gebruikt wordt sta ik open voor alles. Het idee van een nieuwe motor is er gewoon omdat deze er al aardig wat op heeft zitten en ik niet van plan ben de F de komende tijd weg te doen en een lager kilometrage altijd fijner is.
Daarbij komt ook, dat in plaats van in een nieuwe koppakking te investeren, liever een nieuwe motor zou laten installeren (natuurlijk in zeer goede staat) met minder km's.
In het laatste geval, wat komt hier allemaal bij kijken, behalve alleen een nieuwe motor? Is het mogelijk er een sterkere variant in te zetten?
Nogmaals, het zijn maar ideeen, ik sta voor alles open en ik wil graag eens weten hoe het zit, misschien ook van anderen die een nieuwe motor erin hebben gezet. Een goede motor kost daarbij ook de wereld niet.
Alvast bedankt! TT
Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman