




LEBLAR schreefColonALs je er nog een over hebt graag!! Moet de inlaat er toch af hebben binnenkort.


Als je me de betalingsgegevens doorstuurt maak ik het in orde.




Sander schreefColonDe koelvloeistof stroom is op toeren niet meer aanwezig, alleen stationair. Dit komt door de klep in de aansluiting.
De inlaat voor mijn MPi kop heeft deze klep niet meer, ik heb er een reductor ingezet met een diameter dan 2mm. Normaal is de diameter 8mm.



Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.