

BlackFox schreefColon195 en 205 slaan op de breedte hoor... je moet gewoon een lagere band nemen, daar zit je probleem.


Bruno schreefColonIk denk dat iedereen mee is, maar jij denkt dat de hoogte (tweede cijfer), de zuiver de gemeten hoogte van de band is, i.p.v. het percentage van de breedte. Een voorbeeld : 215/40/17 is een band die hoger is dan bv. 185/40/17.
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.