start na starten
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: start na starten

    door ovi » do sep 15, 2011 4:23 pm

    Ook al eens voorgehad dat het kleine steekfichke op de bendix v/d starter los zat!
    Hierdoor trok hij blijkbaar zoveel stroom dat de benzinepomp gewoon uitviel. :?
    Heb dit pas gevonden toen ik een drukmetertje tussen de benzineleiding gezet had maar toch nog lang moeten zoeken want ik dacht natuurlijk eerst dat het ergens een massa was die niet goed was.
    Weet dat het niet logisch want het één heft niks met het ander te maken maar was wel degelijk het probleem. We hebben dan een rechtstreekse draad v/d + v/d batterij via een duktopje naar de bendix getrokken en zo gestart en pomp bleef mooi spanning krijgen en druk viel ook niet meer terug naar 1 bar dus probleem opgelost. :wink:
  • schrokke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON do dec 18, 2008 10:06 pm
    WoonplaatsCOLON Kontich

    Re: start na starten

    door schrokke » vr sep 16, 2011 8:35 am

    ErikB schreefColonEnkele avonden geleden alle stroomverbruikers ingeschakeld die ik kon verzinnen en dan starten, maar geen probleem.

    De ignition lead tussen bobijn en veredeler was dodgy ... ik hou her voorlopig daarbij.


    Ik denk ook dat je het inderdaad gevonden hebt.
    groetjes Herman
    MGF MPI '97 BRG

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten