Hierdoor trok hij blijkbaar zoveel stroom dat de benzinepomp gewoon uitviel.
Heb dit pas gevonden toen ik een drukmetertje tussen de benzineleiding gezet had maar toch nog lang moeten zoeken want ik dacht natuurlijk eerst dat het ergens een massa was die niet goed was.
Weet dat het niet logisch want het één heft niks met het ander te maken maar was wel degelijk het probleem. We hebben dan een rechtstreekse draad v/d + v/d batterij via een duktopje naar de bendix getrokken en zo gestart en pomp bleef mooi spanning krijgen en druk viel ook niet meer terug naar 1 bar dus probleem opgelost.
