Cillit Bang rules
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » ma jun 13, 2005 7:38 pm

ErikB schreefColonToch één Antwerpenaar die iets aan een Hollander heeft verdiend :wink:

Sorry guys.... hard to resist.

Grrrr :lol:

MGF
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » ma jun 13, 2005 9:04 pm

hoho, en Paul 'kan het nog ranziger, ik heb een kind van mijn vader en ben verliefd op mijn zoon' Jambers dan? :wink:
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » ma jun 13, 2005 9:29 pm

Demor schreefColonhoho, en Paul 'kan het nog ranziger, ik heb een kind van mijn vader en ben verliefd op mijn zoon' Jambers dan? :wink:

Jambers zegt ook wel iets over de belgen hè, in Nederland hebben wat dat soort ordinaire programma's niet :wink:

MGF
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

door Jupilerman » ma jun 13, 2005 9:38 pm

Tja, zullen we over Ted de Braak dan maar zwijgen? Of is die al in Jambers geweest :twisted:
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

door Zjagoewar » ma jun 13, 2005 9:41 pm

Velgenreiniger moet je gebruiken op koude wielen anders bakt de velgenreiniger in de velgen of in de remklauwen hé Bruno. :lol: :lol:
    Iig ik heb ze allemaal geprobeerd, we zitten momenteel met een chemisch product dat je moet aanlengen met de helft water, wij gebruiken het uiteraard puur, ik was al twee jaar mijn wielen ermee en ik denk dat ze nog gloednieuw zijn. Probleem is dat er veel rommel op de markt is, ipv van het vuil van de velg vreet, hij gewoon indroogt in de velg.
    Demor, help me er even aan denken dat als we de bumper komen halen, ik een busje voor je meebreng.
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » ma jun 13, 2005 11:44 pm

Prima, de bumper is volgende week beschikbaar.
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.