





Ian schreefColon Die garagist die aan een F aan het werken was (34000km !!) zei dat een MGF praktisch altijd na een tijd ga lekken(lopende kosten)...




Ian schreefColon Hij lekt echt overal olie. Elk gatje komt er olie uitgezeikt,

mgf_stefke schreefColonGarage Ruys in Kalmthout
Is een goede garage en met een toffe baas en goede mechaniekers
Hier wordt je Mg f goed gerapareerd!





Ian schreefColonOp het engels forum krioelt het van dezelfde problemen. "Oil leaks, liquid problems" enz enz..

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.