R-Over
  • Striker
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 824
    GeregistreerdCOLON do nov 18, 2004 12:45 am
    WoonplaatsCOLON Dordrecht, Nederland
    CONTACTCOLON

door Striker » za feb 18, 2006 8:57 pm

Leuke auto's overigens ook niet :lol:.
    Afbeelding
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » za feb 18, 2006 10:28 pm

Ik wil er anders best een hebben. De Brabus uitvoering bijvoorbeeld?

Afbeelding
    Lotus Elise S2 111s
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » zo feb 19, 2006 1:03 am

M'n zus had er eentje, maar erg onstabiel, ze hebben veel te veel pk's uit een te klein blokje willen persen. Erg gevoelig voor storingen, dan weer te heet, dan weer een of andere sensor kapot, volgens de garage mag er ook niks anders in dan euro98, lekker makkelijk als je een keer naar zuid oost europa toert in de zomer. Nee laat maar, ik bedank ervoor. :|
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » zo feb 19, 2006 1:03 am

Ja, ik heb ergens gelezen dat ze in GB Smart Roadsters onder het MG merk willen verkopen.

Dat lijkt me sterk, de merknaam MG is namelijk in handen van dat Shangai Automotive en er zijn al brieven naar dealers verstuurd dat in ieder geval MG in 2007 weer gaat produceren.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » zo feb 19, 2006 2:38 am

MGF schreefColonDat lijkt me sterk, de merknaam MG is namelijk in handen van dat Shangai Automotive en er zijn al brieven naar dealers verstuurd dat in ieder geval MG in 2007 weer gaat produceren.

Ik zou het graag willen geloven, maar wie kan er nu brieven versturen. Velen zullen graag eens zon'n brief willen lezen, dus dealers...
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

door MGF_TV » zo feb 19, 2006 1:07 pm

Ik vind het "erover". Je kunt geen andere wagen pakken en er dan gewoon een MG logo opplakken, dat is net als die sjonnies die turbo en 16V op hun kofferbak plakken.
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » zo feb 19, 2006 6:37 pm

MGF_TV schreefColonIk vind het "erover". Je kunt geen andere wagen pakken en er dan gewoon een MG logo opplakken, dat is net als die sjonnies die turbo en 16V op hun kofferbak plakken.

Of net als Daewoo "AIRBAG" of Nissan die er altijd "AIRCO" opplakt. Altijd mooi

(Ach, ik mag geen commentaar leveren met 3.0 v6 sticker op mijn hybride motorblok ;) (uit een ander topic))
    Lotus Elise S2 111s
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » di feb 21, 2006 2:41 pm

Ik had dit al een keer op een GB site gelezen, maar hier herhaald:

in de telegraaf:
    Koper voor rechten op Smart Roadster

http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=40621

Project Kimber is het bedrijf van de Britse investeerder David James. James probeerde vorig jaar tevergeefs het failliete Britse automerk MG Rover te kopen. Hij probeert nu de naamsrechten van de Chinese MG Rover-eigenaar over te nemen.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » di feb 21, 2006 11:42 pm

Bruce schreefColonin de telegraaf:

Ik heb dit ook gelezen maar de redactionele waarde van de telegraaf ligt ongeveer op het niveau van privé en story.