

Ja, ik heb ergens gelezen dat ze in GB Smart Roadsters onder het MG merk willen verkopen.

MGF schreefColonDat lijkt me sterk, de merknaam MG is namelijk in handen van dat Shangai Automotive en er zijn al brieven naar dealers verstuurd dat in ieder geval MG in 2007 weer gaat produceren.

MGF_TV schreefColonIk vind het "erover". Je kunt geen andere wagen pakken en er dan gewoon een MG logo opplakken, dat is net als die sjonnies die turbo en 16V op hun kofferbak plakken.


Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.