

Sander schreefColonEnerzijds jammer dat het geen 2e zr is, ivm uitwisselen ervaring en onderdelen voorraad. Anderzijds hele Coole bak en snelste van de MG's op de v8 75/zt na. Kudos voor de zstof dat deze ook geel is.

RemcovanKuilenburg schreefColonWelke van de 2?


ErikB schreefColonHij heeft zelf iets geel om mee te scheuren.
Als service halen we er wel even het interieur uit.












ttdesign6 schreefColonGeweldig die V6. Mijn vader heeft laatst een 2.6 V6 aangeschaft. Geen MG, maar ik ben compleet verslaafd aan het geluid. Daar zou ik mijn achterbak wel voor opofferen, voor zo' V6

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.