



BlackFox schreefColon
Komt dat ook overeen met koelwater dat afdruppelt ter hoogte van de versnellingsbak?

BlackFox schreefColonNa het Nürburgring geval (opeens doffe knal in de motor, geen vermogen meer en heel ruw rijden onder de 3000rpm) is het een tijd goed gegaan.
(
BlackFox schreefColonDeze morgen echter toen ik de auto na 2 dagen stilstaan startte was het wel even schrikken, opeens had ik een 3 cilinder![]()
(





BlackFox schreefColonEnkel bij koudstart dan? Al rijdend is er niks mee aan de hand, al vind ik dat hij stationair op temperatuur ook soms schokt, maar daar valt mee te leven...




Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.