


Bart-K schreefColonWe hebben nog nooit een hele dag met alleen maar F/TF-jes kunnen vullen dus ik denk dat er dit jaar ook wel een plekje voor de ZR overblijft![]()
Ik weet nu nog niet of ik me hier 100% op kan vastleggen, dus voorlopig als reserve op de lijst.
Wie wil er op de bank Achterwiel eerst
01. Remco................................MG F MPI
02. Rick...................................MG F MPI
03. Carl....................................MG F VVC
04.
05.
06.
07.
08.
09.
10.
Reserve:
01. Kevin..................................MG F MPI
02. Benny.................................MG F MPI
03. Mike...................................MG F MPI
04. Bart...................................MG F VVC
05. Rob (kachel)........................MG F VVC












Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.