door LEBLAR » za sep 24, 2011 8:19 pm
Potver de potver net alle spullen meegenomen uit de UK, van Bruno een busje radiator flush meegenomen, vandaag begonnen en wat denk je. Toch ook een HGF. Eerst nog even de hoop dat de mayo aan de peilstok condens was maar met de olie op bedrijfs temperatuur nog steeds aanwezig. Als laatste hoop de olie afgetapt en jahoor. Direct al emulsie. Dus naast een koel syteem overhaul nu ook een HGF reparatie. En natuurlijk geen onderdelen uit de UK meegenomen.
Ga er maar vanuit dat ik die straks sowieso op voorraad heb liggen.
Nog een bemoedigende opmerking van vrouwlief. "Ach kun je de brug gelijk goed gebruiken".
De ironie is dat ik met Mike (Satur) nog besproken heb dat ik kop wil aanpakken wanneer ik een HGF heb.
Overigens werkt het spul dat Bruno KENT erg goed. Na de flush de kachel en de motor doorgespoeld. Daar kwam nog wel wat zooi uit maar niet echt heel veel. zou dus nu van binnen weer mooi schoon moeten zijn.
Ronald Leblanc
1996 MGF VVC Pearlescent FlameRed (inderdaad, niet origineel)
Mod's: Tenza open air filter, Leer stuur, Toyo Proxes T1R, PU bushes achter, KH-splitter, Windscreen, EBC Grooved discs + greenstuff blokken rondom, 80th interieur, 52mm TB, LLW kit, SS coolant pipes, alu radiator
Upcomming: PU bussen voor.
Next: Cool-air induct Tenza.