Rob schreefColon12 uur bij grensovergang (voormalige douanepost) is voor mij prima.
Ronald, waar moesten we ook alweer gaan bidden om die 20% kans op regen weg te krijgen?
dat is mooi Rob .. dan treffen we mekaar om 12:00 uur bij de grens overgang

Rob schreefColon12 uur bij grensovergang (voormalige douanepost) is voor mij prima.
Ronald, waar moesten we ook alweer gaan bidden om die 20% kans op regen weg te krijgen?

Bruno schreefColon Even gaan proefrijden vandaag in het donker, en ho maar. mijn tanden liggen ondertussen in de racer, van over de betonvoegen in de baan te rijden.


dat is mooi Rob .. dan treffen we mekaar om 12:00 uur bij de grens overgang





Bruno schreefColonWordt een mooie mgf.be opkomst :
Rob, TT Design, Bart-K, Etienne, Aline, Remco, Ronald, Rick misschien,Ovi misschien, Erik & Fran, Bruno, Jos...
De catering zal er zijn, dus dorst gaan jullie niet lijden.
Als er iemand van jullie wat foto's wil schieten...graag !






Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.