


Nu dacht ik toch dat jouw voornaam TT was en jouw achternaam Design...

Bruno schreefColonIk heb altijd al, het gebruik van pseudoniemen lastig gevonden, als je elkaar ook IRL ontmoet. Sterker nog, ik heb nooit het nut ervan ingezien.






Daarom heet ik gewoon "Sas" Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.