





Bruno schreefColonLeuk, inderdaad, om ongezien zo mgf.be nog in de belangstelling te zetten. Vergeet geen flyers achter de ruitenwissers te steken van jullie wagens, om eventueel potentieel nieuwe leden te werven.





Tof dat je dat wil doen Tom! Als Rick ermee akkoord gaat dat wij de vlaggen terug afleveren in Waalwijk?



Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.