











MGTF160 schreefColon14 augustus is Great British op Circuit Assen.

LEBLAR schreefColonHier maak ik me voor vrij! Ongeacht de datum. Hoe kan ik anders?
Als jullie nog hulp nodig hebben bij de organisatie oid hoor ik het wel.
Succes.




Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.