Ultimate schreefColonZal ik doen, ga je dan ook mee naar Bruno?
Zeker

Ultimate schreefColonZal ik doen, ga je dan ook mee naar Bruno?

rubenjdejong schreefColonEnig idee van de verwachte prijs en levertijd??
Als dit binnen mijn kostenplaatje valt dan zou ik ook graag mee willen doen
PS Woon helaas in het hoge noorden van nederland, PIN day op de berg is net iets te ver weg voor mij, is er ergens een duidelijke beschrijving te vinden hoe ik dat zelf kan doen? ik verwacht dat ik goud geld kwijt ben bij Hofstee in Drachten als ik dit laat doen.
gr Ruben

rubenjdejong schreefColonEnig idee van de verwachte prijs en levertijd??
Als dit binnen mijn kostenplaatje valt dan zou ik ook graag mee willen doen
PS Woon helaas in het hoge noorden van nederland, PIN day op de berg is net iets te ver weg voor mij, is er ergens een duidelijke beschrijving te vinden hoe ik dat zelf kan doen? ik verwacht dat ik goud geld kwijt ben bij Hofstee in Drachten als ik dit laat doen.
gr Ruben

Sas schreefColonWat heb je voor een TF nodig om 'm lager te krijgen? Is die spring & shocker kit van MS de enige optie? Voor die 1 à 2 cm vind ik 481 pond ex btw een beetje te veel van het goede.

Sas schreefColonWat heb je voor een TF nodig om 'm lager te krijgen?

Sas schreefColonWat heb je voor een TF nodig om 'm lager te krijgen? Is die spring & shocker kit van MS de enige optie? Voor die 1 à 2 cm vind ik 481 pond ex btw een beetje te veel van het goede.

Jager schreefColonSas schreefColonWat heb je voor een TF nodig om 'm lager te krijgen? Is die spring & shocker kit van MS de enige optie? Voor die 1 à 2 cm vind ik 481 pond ex btw een beetje te veel van het goede.
Kniepert

Sas schreefColonJager schreefColonEn ik wil helemaal geen schokbrekers, ik wil gewoon dat 'ie niet zo hoog op z'n pootjes staat. Maar ik laat het rusten

LEBLAR schreefColonSas schreefColonEn ja je kunt zelf knutselen door iedere keer een halve winding van je veer af te slijpen. Bedenk je wel dat dan de veerconstante nagenoeg gelijk blijft en de boel eerder doorslaat. Voorts als je er teveel afhaalt heb je een onomkeerbaar probleem.

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.