Cars4Kika 4 juni
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Cars4Kika 4juni (snel dus)

    door RemcovanKuilenburg » zo mei 29, 2011 10:31 pm

    Binnenkort is alles weer up and running en dan kan je clubkleding gewoon bestellen bij Rick of bij mij.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    R.de.heus
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 108
    GeregistreerdCOLON za feb 19, 2011 10:23 pm
    WoonplaatsCOLON Zuidland

    Re: Cars4Kika 4juni (snel dus)

    door R.de.heus » ma mei 30, 2011 11:13 am

    jah heb ik zaterdag nog nie zo veel aan die TOYota rijders moeten wel zien waar ze lid kunnen worden als ze een echte auto kopen hahaha :devil-(
  • Avatar gebruiker
    HansZ
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 152
    GeregistreerdCOLON vr dec 12, 2008 12:34 pm
    WoonplaatsCOLON Cothen

    Re: Cars4Kika 4juni (snel dus)

    door HansZ » za jun 04, 2011 8:56 pm

    Wat een fantastische dag hebben we gehad op de cars4kika tour. Een hele goede organisatie, we waren met ongeveer 65 verschillende auto's. De kinderen mochten zelf een auto kiezen en Robert en ik hadden al snel passagiers.
    Onder begeleiding van een motor begeleiding team werd er een rit gereden van Zoetermeer naar Montfoort. Zelf de ANWB was aanwezig om e.v.t. auto’s met pech te helpen.

    Er werd ook een stuk snelweg gereden. De politie had de rechter rijbaan van de A12 voor ons vrijgemaakt, de baan met het rode kruis was voor ons. Door rood rijden was toegestaan /verplicht, en bekeuringen worden niet uitgedeeld.

    Hadden jullie het gezicht van Tom eens moeten zien, :D :D mijn passagier. Geweldig, Hij was zo ontspannen dat hij zelf in slaap viel. Volgend jaar zeer zeker weer en ik hoop dat het forum dan wat beter vertegenwoordigd is. Dit mogen ook jullie niet missen.

    Gr Hans
    - MG TF 2003 Tahiti Blue, K&N luchtfilter, Bastuck sportuitlaat,
    - Renault Megane TCE.
    - Toyota Aygo.
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Cars4Kika 4juni (snel dus)

    door Andros » zo jun 05, 2011 11:18 am

    Er is dus toch nog genoeg volk op komen dagen. Jammer dat ik al plannen had want een nobel doel als dit wil ik best eens aan mee doen. Als deze rit de volgende keer tijdig bekend is ben ik zeker van de partij :)
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    R.de.heus
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 108
    GeregistreerdCOLON za feb 19, 2011 10:23 pm
    WoonplaatsCOLON Zuidland

    Re: Cars4Kika 4juni (snel dus)

    door R.de.heus » zo jun 05, 2011 6:45 pm

    het was idd echt supper geregeld en erg leuk veel lachende kinderen die hadden een fantastische dag.

    het verzamelen van de autos zodat de kinderen konden gaan kiezen

    Afbeelding

    Afbeelding

    er waren zelfs americaanse politie autos (met werkende zwaailicht en sirene) vonden ze echt geweldig

    Afbeelding

    Tussendoor moesten we even stoppen omdat we even op onze flikker kregen dat we niet goed bij elkaar aan sloten en de gaten te groot werden in de stoet

    Afbeelding

    met de bijrijder even zwaaien tijdens de donderpreek

    Afbeelding

    bij de binnenkomst in montfoort waar we heerlijk gegeten hebben en even in de schaduw konden zitten

    Afbeelding

    hans en zn nieuwe beste maatje Tom

    Afbeelding

    zow toen konden de Fjes even samen staan en wij even uitblazen van een erg hete en vermoeiende rit

    Afbeelding

    Afbeelding

    Al met al erg gelachen en volgend jaar willen we veel meer Fjes zien kinderen lieten de skylines staan om mee te kunnen rijden in een mooie cabrio die trokken veel meer aandacht

    gr robert
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Cars4Kika 4 juni

    door RemcovanKuilenburg » zo jun 05, 2011 11:45 pm

    Volgend jaar ben ik zeker van de partij.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    Re: Cars4Kika 4 juni

    door Kevin » zo jun 05, 2011 11:48 pm

    ziet er gezellig uit, gelukkig was er mooi weer bij.
    altijd leuk om de kinderen zo te zien op zo'n dag
  • krijger
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 12
    GeregistreerdCOLON di jun 07, 2011 2:02 pm
    WoonplaatsCOLON Duiven
    CONTACTCOLON

    Re: Cars4Kika 4 juni

    door krijger » di jun 07, 2011 4:25 pm

    Super bedankt voor jullie inzet! De MG rijders hebben zich echt zeer netjes gedragen. Natuurlijk was er zoals altijd een gezonde competitie tussen MR2 rijders en MG rijders, die elkaar te proberen overtuigen welke auto's ze moeten rijden... :mrgreen: Zelfs de kinderen konden niet kiezen, want beide modellen zaten kinderen, die niet meer uit de auto wilden. :lol:

    De MG's zagen er zeer netjes en goed gepoetst uit (en dat zegt een MR2 rijder). :thumbsup:

    Wij zien jullie graag terug in 2012! :thumbsup:

    Hieronder staan een paar dingen voor de bestuurders en voor de geintereseerden.

    Dvd
    Er wordt op het moment een dvd samengesteld. Dit zal even tijd in beslag nemen om alles te bewerken.

    Kinderen/auto's
    Bij deze tour zal er altijd meer auto's dan kinderen zijn, al worden de verhoudingen iets aangepast. Dit doen wij om de kinderen een keuze te kunnen laten maken.

    Tips
    Wij nemen verder alle tips natuurlijk mee in cars4kika 2012. Mocht iemand nog meer tips hebben laat dit ons per mail/privébericht even weten, zodat we dit overzichtelijk kunnen houden.



    Christiaan
    Mede-organisator cars4kika
  • Avatar gebruiker
    R.de.heus
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 108
    GeregistreerdCOLON za feb 19, 2011 10:23 pm
    WoonplaatsCOLON Zuidland

    Re: Cars4Kika 4 juni

    door R.de.heus » di jun 07, 2011 6:08 pm

    ok leuk te horen dat er stiekum nog iemand was haha
    als de DVD klaar is dan hoor ik dat hier zeer graag

    en christiaan was een supper dag ik ga binnenkort nog een keertje langs bij de opvang hier die ik had uitgenodigt en die met het groepje van onder meer hans zn maatje tom zijn gekomen om wat fotos te brengen en bij evt intresse nog een rondje doen met 1 van hun haha
  • Avatar gebruiker
    HansZ
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 152
    GeregistreerdCOLON vr dec 12, 2008 12:34 pm
    WoonplaatsCOLON Cothen

    Re: Cars4Kika 4 juni

    door HansZ » di jun 07, 2011 7:44 pm

    Hallo Cristiaan.

    Een kleine tip voor volgend jaar.

    Voor volgend jaar zou het misschien goed zijn om de auto's te voorzien van een embleem dat laat zien dat er met een tour tocht gereden wordt.

    Omdat er zoveel verschillende automerken aanwezig waren probeerde er auto's zich tussen de stoot te voegen zeker als er meer ruimte tussen de auto's kwam. Die auto's stopte bijv. voor een rood licht terwijl wij mochten doorrijden.

    Wij hebben met het forum pas een tour tocht gereden ( Gooisevrouwenrit )waarbij we een kunststof embleem op de motorkap hadden, voor iedereen was het duidelijk dat wij bij elkaar hoorde. En dat hoeft niet eens zoveel te kosten.

    Ik wil een compliment geven aan jullie organisatie, het was helemaal super. Ik heb al een leuke bedank mail gekregen van de ouders van Tom gekregen, de jongen die bij mij in de auto zat, en van de begeleiders van zijn weekendadres

    Gr Hans
    - MG TF 2003 Tahiti Blue, K&N luchtfilter, Bastuck sportuitlaat,
    - Renault Megane TCE.
    - Toyota Aygo.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: Cars4Kika 4 juni

    door Bruno » di jun 07, 2011 9:38 pm

    Hoi Krijger,

    Mooi initiatief inderdaad. Mijn complimenten. Zelf deed ik onlangs iets gelijkaardigs voor kinderen met kanker in een Porsche 911 Turbo op circuit een hele dag. Het gevoel achteraf was onbeschrijfelijk. Ik probeer zelf volgend jaar ook aanwezig te zijn op jullie evenement en hoop een hele delegatie mee op de been te krijgen.

    Groetjes,

    Bruno
    mgf.be Admin
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Cars4Kika 4 juni

    door RemcovanKuilenburg » di jun 07, 2011 10:15 pm

    Vanuit hier ook een dikke pluim voor de organistatie :thumbsup: . Ik heb jouw account vanmiddag geactiveerd en met mijn vaste check kwam ik al op jouw site uit. Nu verklaart het waarom een MR2 rijden bij ons op het forum komt.

    Volgend jaar ben ik er zeker bij

    Remco mgf.be admin
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • krijger
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 12
    GeregistreerdCOLON di jun 07, 2011 2:02 pm
    WoonplaatsCOLON Duiven
    CONTACTCOLON

    Re: Cars4Kika 4 juni

    door krijger » wo jun 08, 2011 5:24 pm

    Bedankt voor het activeren! :thumbsup: :mrgreen:

    Hanz, wij nemen de tip mee voor volgend jaar. :thumbsup:
  • Avatar gebruiker
    R.de.heus
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 108
    GeregistreerdCOLON za feb 19, 2011 10:23 pm
    WoonplaatsCOLON Zuidland

    Re: Cars4Kika 4 juni

    door R.de.heus » wo jun 08, 2011 11:25 pm

    deze foto wil ik ingelijst naar die jongen gaan brengen zodat ze die in de opvang kunnen ophangen als aandenken :thumbsup: :wink:

    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    R.de.heus
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 108
    GeregistreerdCOLON za feb 19, 2011 10:23 pm
    WoonplaatsCOLON Zuidland

    Re: Cars4Kika 4 juni

    door R.de.heus » za jun 11, 2011 5:41 pm

    ze waren heel erg blij met de foto hoor hans en ze laten binnenkort mischien hier op het forum nog een keer wat horen als hun weer iets horen van een ritje ofiets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten