door LEBLAR » wo mei 18, 2011 4:06 pm
Ben ook van mening dat de spacer te lang is. Alles wat je aan de remblokken doet is symptoon bestrijding daar waar de oplossing in een beter passende spacer ligt. Althans voor wat betreft het oversteken van de remblokken. Wanneer de blokken mooi in de geleider passen; niks aan doen. Middel is wellicht erger dan de kwaal.
De piepende remmen hoeven daar sowieso niets mee te maken te hebben. Gaat ook soms vanzelf weer over. Heb je misschien een keer erg hard geremd, met uitproberen of zo. En wat voor remblokken heb je.
Ronald Leblanc
1996 MGF VVC Pearlescent FlameRed (inderdaad, niet origineel)
Mod's: Tenza open air filter, Leer stuur, Toyo Proxes T1R, PU bushes achter, KH-splitter, Windscreen, EBC Grooved discs + greenstuff blokken rondom, 80th interieur, 52mm TB, LLW kit, SS coolant pipes, alu radiator
Upcomming: PU bussen voor.
Next: Cool-air induct Tenza.