Hospitaalbocht (Ronald) :
chicane (Bruno) :



BlackFox schreefColonZiet er goed uit!![]()
Nog verbeteringen nodig aan de auto zelf? Of eerder aan het onderdeel achter het stuur?




ovi schreefColonWij zijn er spijtig genoeg niet geraakt!![]()
Welke rondetijd hebben jullie nu gereden zodat we al eens een gedacht hebben van dat ding?

ovi schreefColonWij zijn er spijtig genoeg niet geraakt!![]()
Welke rondetijd hebben jullie nu gereden zodat we al eens een gedacht hebben van dat ding?




Ronald MG TF schreefColonNoteer dan maar alvast 15 Juni in je agenda.....

Ronald MG TF schreefColonNoteer dan maar alvast 15 Juni in je agenda.....


Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.