


D.B.C. schreefColonIs er trouwens verschil in een vvc en een mpi?

ErikB schreefColonD.B.C. schreefColonIs er trouwens verschil in een vvc en een mpi?
Niet wat betreft de uitlaatlijn (incl. flexi).


Bruno schreefColonAls de onderdelen dan ook goedkoper kunnen, vindt men dat uiteraard schitterend. Goedkoop is echter dikwijls duurkoop. De nadruk ligt spijtig genoeg de laatste jaren op dit forum meer en meer op "wat iets kost", en minder bij de technische kant van de zaak, of beter, hoe iets goed en degelijk op te lossen. Een spijtige zaak misschien, maar een normale evolutie. Geef mij ook maar het origineel alvast, of beter gezegd, een beter (lees niet goedkoper !) model.




BlackFox schreefColonDat zal eerder aan de korte afstanden liggen.





Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.