

Komen René en Lars met het openbaar vervoer ?


Sander schreefColonDemor schreefColon- René (ov)
- Lars (ov)

Daphne schreefColonWie heeft de connecties om voor de nodige Kempenrit promotie te zorgen?


ErikB schreefColonDaphne, onze printer is zonet weer in gang geschoten voor een extra kartonnetje Kempenrit flyers. Je gaat het je nog beklagen dat je naar promotie materiaal vroeg



MG Metro-man schreefColonmiljaar dan moet ik nog gaan sleutelen want mijn zagerij ligt nog helemaal uiteen, enfin ik zal er zijn.![]()
![]()
ik heb wel een vraagje ik mag met die mg metro toch mee binnen?
dat is toch niet alleen voor de f'jes.
alez grtjs
mg metro zagerij
![]()
![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.