gille schreefColonErikB schreefColonDe auto heeft ook een bypass mocht de afstandsbediening niet meer werken. Origineel werd elke F geleverd met deze code die je dmv. je sleutel inbrengt. Door de sleutel op de juiste wijze een aantal malen links en rechts te draaien wordt het alarm en startonderbreking gedeactiveerd.
dit heb ik ook ergens gelezen, laat nu deze code niet in mijn bezit zijn pfffffff.
Een ex-dealer of anderen die over een T4 beschikken moeten ook in staat zijn deze te bezorgen (IIRC). Anders kan je proberen via deze (officiële) instantie: http://www.mgrccservices.com
hth





