





RemcovanKuilenburg schreefColonLogo mag niet zo maar gevoerd worden. Besluit vanuit Engeland.




ErikB schreefColonMG clubs horen een toestemming te hebben voor het gebruik van MG in hun naamgeving en/of logo. Hetzelfde geldt voor het gebruik van de octagon.



Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.