Ultimate schreefColonOp hoeveel NM trek je de wielmoeren aan? (16inch)
120 nm als ik mij niet vergis.

Ultimate schreefColonOp hoeveel NM trek je de wielmoeren aan? (16inch)

Bruce schreefColonUltimate schreefColonOp hoeveel NM trek je de wielmoeren aan? (16inch)
120 nm als ik mij niet vergis.

Bruno schreefColonVan de bandenboer zelf. Wat de beste band is, is denk ik een persoonlijke keuze, maar dat de ene band een zachtere wang heeft, hoeft niet bewezen te worden, dat is een feit, dat ik hoorde van de bandenboer en dus ook las op verschillende fora.
Maar nogmaals, de uiteindelijke keuze moet je zelf bepalen. Waarvoor deze banden vooral moeten dienen (sportief, comfortabel, weinig sleet, trackday's...), is een bepalende factor in deze keuze.
Hier bv. las ik al wat info : http://forums.evolutionm.net/evo-tires- ... s-t1r.html
Waarom ik een andere band koos ? Omdat ik liever eens een andere weg volg, dan de kudde te volgen....![]()
Ik hou jullie op de hoogte met mijn bevindingen...






Edgecrusher schreefColonZelf was ik erg tevreden over de Vredestein Sportrac 3 onder de MGF.







Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.