Bruno schreefColonEr ontbreekt in de formule van volgend jaar een track spijtig genoeg![]()
Kunnen ze HIER niet naartoe??

Bruno schreefColonEr ontbreekt in de formule van volgend jaar een track spijtig genoeg![]()

Ronald MG TF schreefColonBlackFox schreefColonShit dat is zwaar interessant en zeer schappelijk geprijsd!!
Ben enkel geen lid van de MG club?
Wel enkele bemerkingen:banden (bandendruk zou 500 gram meer dan normaal moeten zijn)
Dat kan toch niet? Je banden worden serieus heet op circuit, dus je bandendruk gaat ook feller stijgen, lijkt me zeer ongeschikt om dan koud ook nog eens meer druk er op te zetten?
Ik dacht altijd dat werd aangeraden om op circuit juist de druk te verlagen...
En ook:Stel U voor: met Uw MG op de Raidillon...
Ik stel het mij al voor: achterstevoor in de bandenmuur
Toch wel, gewone straatbanden zijn geen racebanden en daarom is het aangeraden om de druk iets hoger te zetten...in het bochtenwerk wordt er veel van de flanken gevraagd en ik heb al geweten dat een band van de velg vloog door te weinig druk. Ik denk niet dat je dat wil meemaken....

ovi schreefColonIk had gewoon een bandendruk meterke mee waarmee ik de druk terug wat lager breng en niet vergeten om daarna terug wat harder te zetten om naar huis te rijden.Op Francorchamps heb ik nog niet gereden want daar heb je echt wel een auto nodig met een hoge topsnelheid.
Waarom eens geen trackday op het circuit van Mettet?

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.