videomike schreefColonwat is realistisch? over 1 week bestellen?
Je moet mensen ook niet Te lang de tijd geven! Als ze nu niet weten of ze hem willen, weten ze dat over 2 weken ook niet !

RemcovanKuilenburg schreefColonKH splitter is voor mij niet wat ik wil. Een Trophy daar in tegen zit ik over te denken.

D.B.C. schreefColonRemcovanKuilenburg schreefColonKH splitter is voor mij niet wat ik wil. Een Trophy daar in tegen zit ik over te denken.
Z'n trophy is idd nog wel mooi, ik vind de KH zo van de rest af staan in vorm. Ik snap dat het een functie heeft , maar vind het er wel raar uit zien. Maar goed smaken verschillen.

D.B.C. schreefColonRemcovanKuilenburg schreefColonKH splitter is voor mij niet wat ik wil. Een Trophy daar in tegen zit ik over te denken.
Z'n trophy is idd nog wel mooi, ik vind de KH zo van de rest af staan in vorm. Ik snap dat het een functie heeft , maar vind het er wel raar uit zien. Maar goed smaken verschillen.

RemcovanKuilenburg schreefColonD.B.C. schreefColonRemcovanKuilenburg schreefColonKH splitter is voor mij niet wat ik wil. Een Trophy daar in tegen zit ik over te denken.
Mee eens vandaar voor mij een KH een no Go. Trophy zeker wel mooi.
En het klopt een trophy spoiler icm een trophy splitter. Erg mooi. Trophy spoiler met een KH splitter

RemcovanKuilenburg schreefColonDoen wij ooit een keer samen een group buy![]()
Ben het met je eens dat de taartschep onder de neus niet staat

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.